Неділя, 27.09.2020, 01:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Реклама Google
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Готуємось до ДПА та ЗНО

 

Нормативні документи, що регламентують проведення ЗНО та  ДПА 2020 року

 

Наказ МОН України від 09.07.2019 № 947 «Про підготовку до проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної освіти» 

Наказ МОН від 11.05.2019 № 635 «Деякі питання проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти

Наказ МОН № 1369 від 07 грудня 2018 року "Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації"

 

Наказ МОН України від 11.10.2019 № 1285 «Умови прийому на навчання до закладів вищої освіти України у 2020 році»

Положення про золоту медаль"За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні"

Корисні посилання

Основне про ЗНО  2020 року: новації, графік, предмети

Процедура реєстрації на ЗНО 2020 року

Все про пробне ЗНО 2020 року

Український центр оцінювання якості освіти

Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти

ЗНО он-лайн з предметів

Платформа BeSmart - он лайн курси по підготовці до ЗНО 2020  з кожного предмету, відео лекції, он лайн тести по окремим темам

Вступ.ОСВІТА.UA - 

  • Дізнайся скільки балів потрібно щоби вступити на бюджет.
  • Отримай інформацію про спеціальності у кожному виші.
  • Зроби відповідальний вибір навчального закладу.
  • Дивись рейтингові списки онлайн у липні-серпні 2019 року.

 

ДО УВАГИ ВИПУСКНИКІВ 11 КЛАСУ!!!

Реєстрація осіб для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні 2020 року триватиме з 03 по 24 січня 2020 року. Зареєструватися на пробне ЗНО-2020 можна на сайті Херсонського регіонального центру оцінювання якості освіти.

Реєстрація осіб для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні 2020 року триватиме з  3 лютого до 18 березня 2020 року. 

Перелік документів,  необхідних для реєстрації:

- Заяву-реєстраційну картку. (Сформувати заяву-реєстраційну картку Ви можете самостійно, скориставшись програмою створення заяви-реєстраційної картки особи, яка виявила бажання пройти зовнішнє незалежне оцінювання в 2018 році, розміщеною на веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти, або звернувшись за допомогою до працівника відповідного пункту реєстрації);

- копію паспорта (сторінки з фотокарткою, прізвищем, ім’ям, по батькові та датою народження);

- копію документа про повну загальну середню освіту або, якщо такого документа ще не маєте, оскільки є учнем (студентом) випускного класу (курсу) поточного навчального року, то довідка з навчального закладу за формою, розробленою Українським центром оцінювання якості освіти;

- дві ідентичні фотокартки, розміром 3 х 4 см;

В окремих випадках:

- висновок закладу охорони здоров’я про необхідність створення особливих (специфічних) умов для проходження зовнішнього оцінювання (у разі потреби надають особи, які мають захворювання, що можуть бути перешкодою для участі в тестуваннях);

- копію документа про зміну прізвища, ім’я, по батькові (надається особами, у документах яких є розбіжності в персональних даних);

- копію документа, що підтверджує законність перебування на території України (надають іноземці, особи без громадянства, біженці, особи, які потребують додаткового або тимчасового захисту, закордонні українці);

 

Особі, яка зареєстрована для проходження зовнішнього оцінювання, буде надіслано рекомендованим листом такі документи:

- Сертифікат;

- Реєстраційна картка абітурієнта;

- Інформаційний бюлетень «Зовнішнє незалежне оцінювання 2019»;

- Повідомлення про створення особливих (специфічних) умов для проходження зовнішнього оцінювання (особам, які надали відповідний висновок закладу охорони здоров’я).

Ви не будете зареєстровані для проходження зовнішнього оцінювання, якщо:

- надішлете не всі документи, необхідні для здійснення реєстрації;

- неналежно оформите документ (-и), необхідний (-і) для реєстрації;

- зазначите в заяві-реєстраційній картці недостовірні дані;

- подасте заяву пізніше встановленого терміну (визначається за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті).

Важливо, пам’ятайте:

1. На копіях документів, що надаються для реєстрації, необхідно вказати «Згідно з оригіналом» (без лапок), поставити особистий підпис і зазначити власне прізвище, ініціали та дату засвідчення копії.

2. У разі надання копії документа, оформленого іноземною мовою, слід також додати його переклад українською мовою, завірений нотаріально.

3. Загальна кількість предметів, вибраних Вами для проходження зовнішнього оцінювання, не повинна перевищувати чотирьох.

4. В заяві-реєстраційній картці необхідно вказувати фактичну адресу проживання.

5. Пересилку документів для реєстрації бажано здійснити цінним листом із описом вкладення.

6.. Якщо протягом трьох тижнів із моменту відправлення реєстраційних документів Ви не отримали Сертифікат або повідомлення про відмову в реєстрації, зверніться до відповідного регіонального центру за телефоном інформаційної підтримки.

 

Як підраховуватимуть пороговий бал?

Сутність метода Ангоффа полягає в наступному. Після завершення тестування з кожного предмета збирається група експертів (спеціальна експертна комісія), яка, аналізуючи завдання тесту, визначає (оцінює) вірогідність правильної відповіді на кожне завдання мінімально підготовленого абітурієнта. Експертні оцінки усереднюються, а ці середні значення використовуються для визначення порогу «склав/не склав» або так званого «порогового бала» (рис. 4).

 Рисунок 4

Таким чином, «пороговий бал» – мінімальна кількість (сума) тестових балів зовнішнього незалежного оцінювання з певного предмета, отримання яких надає абітурієнту право участі в конкурсному випробуванні при вступі на навчання до вищого навчального закладу України.

                     Як вже зазначалося, процедура адміністрування методу є доволі простою й прозорою та складається з кількох етапів.

1 етап – організаційний.

На цьому етапі відбувається формування кола експертів–предметників. Їх має бути не менше 10. При цьому, експерти мають бути різної статі, віку, сфери діяльності (вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, гімназій і ліцеїв; викладачі вищих навчальних закладів, науковці Національної академії наук, Академії педагогічних наук). У такий спосіб створюється прийнятний «освітній фон», коли експертна комісія в цілому репрезентуватиме освітнє середовище України. Варто підкреслити, що чим більше буде залучено експертів, тим кращою буде дисперсія експертних оцінок. Крім того, різність думок (оцінок) зменшуватиме ефект «яструба/голубки». Як наслідок – більш точним виявиться середнє значення критеріального «порогового бала».

2 етап – підготовчо-методологічний.

На цьому етапі відбувається загальне знайомство експертів з тестом, його структурою, формами завдань тощо. З метою забезпечення спільності розуміння підходу до оцінювання завдань експерти, ознайомившись із тестом, у своєму колі мають обговорити та визначитися з поняттям «мінімально підготовлений абітурієнт». У якості ілюстрації наведемо можливі визначення загального характеру.

«Мінімально підготовлений абітурієнт»:

– той, хто володіє найменшим обсягом знань, необхідних для виконання завдання;

– той, хто своїми знаннями й уміннями ледь відповідає освітньому предметному стандарту, чиї знання й уміння є фрагментарними, граничними, але прийнятними.

Зрозуміло, що експерти під час обговорення мають наповнити поняття предметним змістом. Наприклад, «мінімально підготовлений абітурієнт з іноземної мови – це той, хто читає короткі прості тексти з метою отримання основної інформації; знаходить необхідну інформацію у простих текстах повсякденного характеру (реклама, оголошення, меню, розклад руху поїздів, електронні листи тощо); вживає прості граматичні структури із завченими фразами, групами з кількох слів та стійких виразів для опису простих щоденних ситуацій; пише короткі прості записки та звернення, пов’язані з нагальними потребами».

        Після завершення обговорення модератор роботи комісії роздає Листи оцінювання завдань тесту (рис. 5) та здійснює загальний інструктаж експертів щодо оцінювання завдань: «Визначте (оцініть) кількість мінімально підготовлених абітурієнтів зі 100, які правильно виконають завдання. Наприклад, якщо на Вашу думку це завдання виконає 60 зі 100, то в графі «% правильної відповіді» Листа оцінювання запишіть значення 60%».

Рисунок 5

          Під час інструктажу модератор групи обов’язково наголошує на таких моментах:

1) оцінка не повинна бути вищою, ніж 95 та нижчою, ніж 25 (для завдань з чотирма варіантами відповіді), оскільки навіть дуже добре підготовлений абітурієнт може помилитися й не виконати завдання, а мінімально підготовлений абітурієнт може вгадати правильну відповідь;

2) під час роботи експертам не надаються «ключі» відповідей до завдань, оскільки це може необґрунтовано впливати на експерта, нівелюючи його розуміння, «відчуття» складності завдання.

3 етап – експертна оцінка тестових завдань.

На цьому етапі експерти самостійно працюють із завданнями тесту,заповнюючи Лист оцінювання. Варто підкреслити, що обговорення експертами завдань та можливих ймовірностей правильних відповідей не допускається.

4 етап – узагальнення експертних оцінок.

Модератор групи збирає Листи оцінювання та вводить значення в таблицю Excel для кожного завдання по кожному експерту й обчислює стандартне відхилення (рис. 6).

 Рисунок 6

Стандартне відхилення є «дзеркалом», яке відображає рівень розбіжностей між е

Дистанційний курс
Дистанційне навчання
Форма входу
Календар свят

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Птахівська ЗОШ © 2020
Безкоштовний хостинг uCoz